FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvor finder jeg status på en forsendelse?

Så snart du placerer en ordre, får du en ordrebekræftelse på at ordren er registreret. Herefter pakkes din ordre og gøre klar til til forsendelse. Efter afsendelse vil du modtage en e-mail med sporingsoplysninger. Du kan også logge ind på din Konto  for at se statuss for din ordre og sporingsoplysninger.

Hvordan sender jeg varen retur?
Tryk på linket Returnering og følg processen herfra for at returnere din forsendelse.

Hvad gør jeg hvis varen er beskadiget ved ankomst?
Hvis din vare er beskadiget ved modtagelse, skal du straks give os besked via mail (salg@renatocopenhagen.dk) og vedhæftet billede af beskadigelsen som dokumentation.

Vi vil efterfølgende sørge for at sende dig en returlabel som du kan bruge til at sende varen retur. Så snart vi har modtaget varen, vil vi kontrollere beskadigelsen og sende en erstatningsvare til dig.

Jeg har fået en forkert vare. Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du straks kontakte os. Enten telefonisk eller via mail (salg@renatocopenhagen.dk) Klik her  Vi vil herefter sende dig den korrekte varer samt en returlabel, som du kan benytte til at sende den forkerte vare retur.

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
På vores hjemmeside har vi gjort det nemt at kontakte os. På hovedsiden i bunden kan du finde link til vores kontaktformular eller du kan kontakte os telefonisk på 91960192 . Uanset hvilket spørgsmål du har, så er du mere end velkommen til at kontakte os.

Hvordan kan jeg placere en ordre?
Du kan placere en ordre ved at besøge www.renatocopenhagen.dk og vælge de ønskede produkter, tilføje dem til din indkøbskurv og derefter fuldføre betalingen ved kassen. Husk at oprette en konto for en nemmere check out.

Hvordan vælger jeg den rigtige størrelse?
Vi anbefaler at bruge vores størrelsesguide, som du finder på hver produktside. Mål dig selv og sammenlign dine målinger med vores guide for at finde den bedste størrelse.

Er mine betalingsoplysninger sikre?
Ja, vi tager sikkerheden af dine betalingsoplysninger alvorligt. Vi bruger krypteringsteknologi SSL (Secure Socket Layer) til at beskytte dine oplysninger under transaktionen. Vores betalingssystem håndteres af Clearhaus/Pensopay, som også er de eneste, der har adgang til dine betalingsdata.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre efter bekræftelse?
Vi bestræber os på at behandle ordrer så hurtigt som muligt. Hvis du har brug for at ændre eller annullere din ordre, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt, og vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer de fleste gængse betalingsmetoder, herunder Visa, Mastercard, Mobilepay samt andre gængse betalingskort. Du kan finde alle tilgængelige betalingsmuligheder i check-ud processen.


Har du andre spørgsmål, så er du mere end velkommen til at kontakte os på
salg@renatocopenhagen.dk.

Med venlig hilsen
Renato Copenhagen